fredag 6 november 2009

Första.

Första inlägget på min roacutan blogg. Vi får se hur det går och hur det slutar.
För er som inte vet vad det är eller vad det ens handlar om så kan jag berätta att det är tabletter som gör att kraftig acne förhoppningsvis försvinner. Och alltså inte acne som man kanske har haft i en månad eller två, utan snarare i ett par år. Som jag då har haft. Här kan man läsa lite mer om det. http://www.akne.nu/roaccutan.php

Detta är en kur som ska hålla på i ett halvår framöver som påverkar en både psykiskt och fysiskt. Men jag känner att det verkligen är värt det.

Mitt började när jag var 14 år ungefär och sedan dess har det bara gått utför och bara blivit värre. I dagsläget ser det ut som jag vet inte vad, mitt ansikte liknar prickig korv ungefär. Och ryggen som aldrig har varit såhär illa börjar bli likadan.

Hur som helst.

Tänk er alla krämer och tabletter som finns, jag har testat allt! Been there done that.
Och ingenting har hjälp. Det blir aldrig bättre. Antingen så är det samma hela tiden (rätt illa) eller så blir det värre.

Jag är inte den som är den som klagar. Och denna blogg är inte till för att klaga utan för att visa och hjälpa andra med samma problem. Det går att lösa. Allt löser sig.

Idag ringde vi sjukhuset och bokade tid för en träff.
De ringer igen på måndag.


Nu blev det väldigt långt och onödigt babbel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar