onsdag 9 december 2009

Skillnad.

Gud det är en sån otrolig skillnad i ansiktet så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Helt sinnes är det.
ska lägga upp bilder före och efter tänkte jag.
och blogga mera.
men jag har liksom aldrig någon tid.
Men jag ska försöka sammanfatta det viktigaste här och nu


Hur som helst, superstor skillnad är det. Inte alls lika böldigt och äckligt som det var innan.
Nackdelen är ju att läpparna dör av torrhet så även hakan och näsan. Och även nagelbanden verkar inte tycka det här är speciellt kul. Men vad gör det när man blir snygg som tusan efteråt?

Och vet ni vad det bästa är? Mitt hår som alltid har varit hur fett och äckligt som helst och man helst vill tvätta det två gånger om dagen (jag vet att det är alldeles förmycket men annars ser det ju ut som om man har tappat 8000 smörpaket i det :D) Men nu är det så supertorrt efter tabletterna att det har gått totalt tre dagar utan att det ser fett ut alls. Det är hur bra som helst! välkommen till en normal värld. Tack.

Humörsväningarna är helt sinnesjuka. Jag tycker synd om min fina pojkvän och mina vänner och min familj såklart. Och alla andra. Ena stunden är man hur glad som helst och plötsligt så känns det som om hela världen rasar samman för en. Och man vill helst inte prata med någon nånsin igen. Och sen är man superglad igen.
Tack alla för att ni står ut!

(typ ett halvår kvar bara)


Måste förresten bara berätta om min fina pojkvän.
Häromnatten så låg vi och pratade om massor och kom in på vårat förhållande. Detta slutade för min del i världens storgråt.
söt som han är kl 2 på natten så går han och hämtar steron och min favorit skiva och försöker sätta på den. det är faktiskt helt underbart, trots att stereon vägrade så gillar han hur mycket som helst.

Om ni undrar något, fråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar