söndag 28 mars 2010

Längesedan.

Det var verkligen längesedan jag skrev något här. Det finns inte så mycket tid över och inte heller så mycket motivation just nu för att blogga. Eller inspiration heller för den delen.
Nytt jobb och nya möjligheter

Jag fick höra idag att min pojkväns vänner inte riktigt kunde förstå varför jag behövde roaccutan, de tyckte det va fint ändå. Känns skönt att höra. Man blir lite gladare och varmare inombords.

Det visade även sej att hans kompis också hade funderat på Roaccutan, men var helt enkelt för feg.
Jag var också lite feg i början men bara man får prata med en läkare och reda ut alla frågetecken som man har så känns det inte lika läskigt. Och det är verkligen värt att ta dem om man känner att man mår dåligt av acnen/finnarna.

Min armar är supertorra och även ansiktet är lite rödflammigt, men det är fortfarande så himla värt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar