onsdag 27 januari 2010

Snart.

Hej!
Snart hade jag tänkt att lägga upp lite bilder. Lite före och efter.
Letade lite i forum nyss efter andra som haft samma "biverkningar" som mig, hittade hur mycket som helst.
Det jag först och främst tänkte på var näsblodet. Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv blött en minsta droppe från näsan. Men nu efter 5 månader med Roaccutan så blöder det lite varje dag och dessutom om man stöter emot näsan mot något så forsar det ut.
(Som jag sagt innan så är alla biverkningar värt det)
En annan sak är typ rygg ont, eller muskelont. Eller så har jag bara blivit mesig. Men det känns faktiskt där också. Sen så är det ju klart, känner alla efter så hittar man ju fler ställen hela tiden som ömmar. Men torra läppar som sagt.

Sen hittade jag lite om pormaskar? Har inte märkt något skillnad alls på mig själv, eller så har jag bara inte tänkt på det. Det är liksom ingenting jag har "stört mig på" innan.


Vet någon hur det är med preventivmedel när det gäller roaccutan? Jag har blivit rekommenderad att ha två skydd. Men kan man slarva ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar