onsdag 6 januari 2010

How long?

Jag vet inte hur länge jag har tatt dem här tabletterna. Men hur som helst så träffar jag på allt fler i min vardag som också har tatt dom och det känns faktiskt bra. Så att man liksom har någon som förstår vad man gör liksom.

Alltså.
Nu börjar de där breven från sjukhuset dyka upp. Kontroller jämt känns det som.
Var där för ett par veckor sedan. Och det va så onödigt så jag vet inte riktigt vad jag ska säga. En läkare som verkligen inte brydde sig ett smack. (Det är förövrigt en ny läkare varenda gång jag kommer dit, jag vill ju ha samma) Hon frågade bara lite enklare frågor som om det gick i släkten, tyckte jag att det va någon skillnad och hur ser ryggen ut. Sen var vi i princip klara där.

Hur som helst. Det går upp och ner. Vissa dagar är det jättefint och ser jättebra ut och vissa dagar är det bara stora bölder precis överallt.
Men så länge det fungerar i längden så är jag nöjd.


Biverkningar:
Fortfarande torra läppar
Torr näsa
Torrt hår (Och det är alldeles underbaaaaaart när man inte behöver tvätta det så ofta)

Undrar ni något? Fråga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar