lördag 23 januari 2010

5.

För ett tag sedan började jag ta 5 tabletter istället för 3. Men nu är det nog värre än var det var innan. Det känns liksom som om det blir för mycket. Tänkte ringa och höra med dem på måndag.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad man ska säga. Allt man skriver känns som om man klagar hur mycket som helst. Fastän man inte gör det. Hur som helst. Jag hoppas att ni som läser förstår att jag inte försöker klaga. Jag vill bara att alla ska veta liksom. Alla ni som funderar på Roaccutan.

En sak som jag har tänkt på är faktiskt att det är lite jobbigt att inte dricka alkohol. Nu låter jag som om jag vore världens alkoholist. Men inte ens i vanliga fall brukar jag dricka speciellt mycket. Mest för det sociala delens skull. Och man märker att det är faktiskt lite jobbigt. Om alla ens kompisar ska gå ut. Då känner man sig inte jättesugen på att hänga med. Visst man har ju absolut kul ändå. Jag har ju trots allt världens bästa vänner. Men ändå.

Jaja det är inte det största problemet faktiskt. Egentligen är det väl inga problem alls.
Det är ju bara bra egentligen.

Jag gillart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar